کرونا را شکست می دهیم

کرونا را شکست می دهیم

گزارش اولین روز حضور در بیمارستان بهار لو

امروز آغاز اولین حرکت خود جوش دوستان و همکاران گرامی در راستای کمک به رفع خستگی کادر درمانی بیمارستان بهار لو تهران میباشد.
پیرو اعلام قبلی و اظهار علاقه دوستان برای ارائه تکنیک های ماساژ جهت پرسنل و کادر درمانی ،راس ساعت ۱۱ صبح با حضور در بیمارستان، ابتدا جلسه توجیهی و سپس تحویل لوازم محافظتی از قبیل گان، شلوار، ماسک، کلاه، رو کفشی و … به دوستان و آماده شدن جهت عزیمت به بخش های مختلف انجام شد. سپس همراه با یکی از پرسنل برای هماهنگی با بخشها به همراه آقای قدسی ، بنده و ۴ نفر از بانوان ماسور و ۴ نفر از آقایان ماسور به بخشهای مختلف رفته و با جایگزینی در هر بخش (بسته به تعداد حضور کادر درمانی در هر بخش) خانم ها و آقایان مستقر گردیدند. دوستان گرامی باور بفرمایید درچهره کادر درمان خستگی در عمق وجودشان مشهود بود و به محض شنیدن حضور گروه ماساژ در بخش، استقبال عجیبی از دوستان ماسور به عمل می آمد و همگی علاقمند به گرفتن خدمات ماساژ بودند که عزیزان ماسور هم بدون هیچگونه تلف کردن وقت، کار خود را شروع کردند.

کرونا را شکست می دهیم
کرونا را شکست می دهیم

با عنایت به اینکه کار سنگین و بی وقفه، خستگی و فرسودگی را به همراه دارد ،ماساژ یکی از روشهایی است که میتواند کادر درمان را ریکاوری کرده و خستگی های مفرط را از تن این عزیزان بزداید تا این دوستان، بتوانند با انرژی بیشتر ،به ارائه خدمات درمانی خود به بیماران موفق تر عمل کنند.
لذا از همینجا مجددا تقاضا میکنیم تا در صورتیکه علاقمندان دیگری هستند تا بخواهند نقش موثری در این عرصه داشته باشند، عکس کارت ملی را به واتس آپ اینجانب ارسال تا برنامه زمان بندی جهت حضور و ارائه خدمات انجام شود. بسته به میزان حضور عزیزان در این طرح ،میتوان در شیفت های مختلف حضور دوستان را برنامه ریزی کرد. علیرضا موحدی نایینی

اخبار دوره یومی هو گرید 1
بیشتر بخوانید
هنر ماساژ ایران آموزش ماساژ
این نوشته منتشر شده در اخبار می باشد. جهت اضافه کردن به علاقمندی های مرورگر خود بر روی لینک صفحه کلیک نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×