مزاج شناسی چیست؟

علم مزاج شناسی چیست؟؟
مزاج شناسی علمی کهن و بسیار ارزشمند است که کاربردهای بسیار زیادی در حوزه حفظ سلامتی و درمان بیماری‌های جسمی و روحی دارد. به عبارت ساده تر کمک می‌کند که در هنگام سلامتی در بهترین و آرمانی ترین وضعیت سلامتی خود باشیم و از بسیاری از بیماری‌ها پیشگیری کنیم و در هنگامی که بیماری ایجاد شده نیز با کمترین هزینه کمک می‌کند که هر چه سریعتر سلامتی خود را بازیابیم.
این علم به شما یاد میدهد که: چه بخورید، چه بنوشید، چه عطری استفاده کنید، چه ورزشی برایتان مناسب است، چگونه روح و جسم و ذهن خود را تقویت کنید وصدها نکته ارزشمند دیگر که به طور مستقیم در رابطه با زندگی روزمره شماست و شما به راحتی با تسلط بر آنها میتوانید سالم و شاداب و به دور از هر گونه بیماری زندگی کنید.
همچنین با شناختی که از مزاج و در نتیجه اخلاق و روحیات اطرافیان، همکاران، اعضا خانواده، همسر، دوستان و.. به دست می‌آورید می آموزید در عین حال که مراقب سلامتی آنها هستید چگونه با آنها ارتباطی مثبت و سازنده و به دور از هر گونه تنش داشته باشید.
بنابراین واضح است که برای داشتن یک زندگی سالم و بانشاط و برای داشتن آرامش ذهنی و روحی و همچنین پیشگیری و درمان بیماریها همگی ما نیازمند شناخت مزاج یا طبیعت خود هستیم.
یادگیری این علم برای همه مفید و ضروری است ولی به شدت و به طور ویژه به کلیه افرادی که در حیطه پیشگیری و درمان بیماری ها فعالیت می‌کنند توصیه میشود.
با شرکت در این دوره مفید وبسیار کاربردی شما در کمترین زمان و به خوبی اصول و مفاهیم ضروری این علم را می
آموزید و به دنیای شگفت انگیزی وارد خواهید شد که دید و نگرش شما را در مورد بسیاری از مسائل تغییر می‌دهد.
البته واضح است که مثل تمام علوم دیگر مهارت کامل در این رشته نیز به تمرین و تجربه و یادگیری مکرر نیاز دارد که انشاا..مسیر آن برای شما باز خواهد شد و این نخستین و مهمترین گام است.

فواید روزه برای سلامت بدن
بیشتر بخوانید
هنر ماساژ ایران آموزش ماساژ
این نوشته منتشر شده در بلاگ می باشد. جهت اضافه کردن به علاقمندی های مرورگر خود بر روی لینک صفحه کلیک نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×