ماساژ در منزل

ماساژ در خانه

ماساژ از قدیم به عنوان یک عامل مهم برای آرامش بخشیدن و ریلکس کردن فرد مورد استفاده قرار می گرفته است .

دوره های آموزشی ماساژ

ماساژ در منزل
ماساژ در منزل

امروزه روش های بسیار زیادی ، در زمینه ماساژ ابداع شده است . مراکز متعددی در اقصی نقاط جهان در زمینه ارائه انواع ماساژ ، توسط ماسورهای زبده و حرفه ای شروع به کار کردند – ماساژ در منزل

امروزه ماساژ به عنوان یک حرفه کاملا پول ساز ، بدل به یکی از مشاغل مورد طرفدار افراد علاقمند شده است . آموزش ماساژ در آموزشگاه های دارای مجوز ، توسط اساتید برجسته به متقاضیان ارائه می شود .

اوضاع اقتصادی خوب نیست و همه از لحاظ روحی و جسمی خسته و کلافه هستند . شاخص های اقتصادی ممکن است دلسرد کننده باشد ، اما این بدان معنا نیست که نمی توانید در محیط آرام خانه خود از یک ماساژ در منزل بسیار دلچسب بهره مند شوید .

دریافت ماساژ در منزل نسبت به هزینه ای که برای آن پرداخت می کنید ، دارای مزایای بسیار خوبی است . مهم ترین مسئله فرار از ترافیک و شلوغی شهر و آلودگی هوا است . این مسئله برای حفظ سلامت شما بسیار مهم است . سالانه افراد زیادی بابت آلودگی هوا در کشور کشته می شوند .

همینطور خسارات زیادی در طول سال به خاطر تصادفات رانندگی به وجود می آید . هر چه بیشتر از غوغای خیابان دور بمانید برای سلامتیتان بهتر است . بگذارید نگرانی های دنیای خارج از بین برود زیرا ماسور شما تنش را از بدن شما خارج می کند . با این ماساژ در منزل که شامل موسیقی آرام و کلیه تجهیزات لازم است ، آرام شوید ، آرام شوید و حسابی لذت ببرید .

ماساژ در منزل
ماساژ در منزل

ماسور حرفه ای هنگام ماساژ در منزل شما با هنر انگشتانش خستگی را از تن شما خارج می کند و شما را به آرامشی غیر قابل وصف می رساند .

ماساژ تایلندی (قسمت دوم)
بیشتر بخوانید
هنر ماساژ ایران آموزش ماساژ

هنگام ورود ماسور به منزل حتما از لباس راحت استفاده کنید . محیط خانه را آرام کنید و نور محیط را کم نمایید . با ماسور در مورد نیازتان و دست آوردی که از ماساژ در منزل می خواهید صادقانه صحبت کنید و به او بگویید از این ماساژ چه می خواهید .

بعد از پایان صحبت ، فقط به دستورات ماسور عمل کنید . دقت در تبعیت از دستورات ماسور ، لذت ماساژ در منزل را بیشتر خواهد کرد . ماسور زمان حضور در منزل شما ، کلیه وسایل مورد نیاز خود را همراه می آورد و نیازی نیست شما به فکر تهیه وسیله خاصی باشید .

استفاده از روغن ، زمان ماساژ در منزل جهت گرم کردن و آرامش بخشی بیشتر ، بسیار متداول است . ماساژ در منزل ، با رها سازی انرژی و تعدیل گردش خون ، می تواند سطح کورتیزول را در بدن شما کاهش دهد . کورتیزول یک هورمون مرتبط با استرس است .

شما می توانید درخواست هر نوع ماساژی که نیاز دارید را از ماسور داشته باشید و ایشان شما را در زمینه انجام آن ماساژ در منزل راهنمایی خواهد کرد . قبل از درخواست ماسور حتما در مورد نیازتان با موسسه صحبت کنید تا مسئول موسسه بهترین ماسور را در زمینه نیاز شما به منزلتان اعزام نماید . ممکن از برخی از ماسورها برای یک سری از ماساژ ها آمادگی نداشته باشند .

ماساژ در منزل باعث ارتقا سیستم ایمنی بدن شما نیز می شود . برخی از ماساژها می تواند روی اضافه وزن شما تاثیر مستقیمی داشته باشد . ماساژ همچنین می تواند با ایجاد تغییرات شیمیایی در بدن به مدیریت درد ، کمک کند . از ماساژ در منزل برای بسیاری از بیمارانی که قادر به حرکت نیستند ، استفاده می شود .

massage in my home

ماساژ در منزل می تواند به این افراد کمک کند تا بتوانند اندام های خود را بعد از چند جلسه ماساژ بهتر حرکت دهند .

ماساژ تایلندی (قسمت دوم)
بیشتر بخوانید
هنر ماساژ ایران آموزش ماساژ

این افراد در صورتیکه تحت نظر ماسور حرفه ای و با تجربه قرار بگیرند ، حتی ممکن است از بند بیماری های خاصی که درگیر آن هستند ، رهایی یابند . ماسور می تواند شما را از بند برخی امراض مانند سردردهای مزمن و عصبی ، درد گردن ، درد شانه ، ضعف مفاصل ، عدم تعادل در حرکت و ضعف اندام برهاند .

خود را با یک تجربه دلپذیر و مجلل و رویایی در خانه به ماساژ در منزل مهمان کنید . اصولا ماساژ در منزل بسته به توانایی و کشش فرد متقاضی ماساژ بین 1 الی 2 ساعت طول می کشد . پس از پایان ماساژ در منزل احساس آرامش ، جوانسازی ، تسکین درد و تعادل بیشتر در حرکت ، خواهید داشت .

هزینه ها بر اساس قیمت های مصوب انجمن می باشد و هزینه اضافه از فرد کاندید ماساژ در منزل گرفته نخواهد شد . حتما قبل از رزور و انتخاب ماسور از میزان هزینه ها مطلع شوید . این کار به عهده اپراتوری می باشد که در موسسه جوابگوی شما خواهد بود .

دوره های آموزشی ماساژ

موسسه ماساژ ایرانیان با بهره گیری از بهترین ماسورهای ایران که همگی دارای مدارک معتبر در این زمینه می باشند ، شما را به یک ماساژ در منزل بی نهایت آرامش بخش مهمان می نماید .

ماسورهای ما با رعایت تمامی اصول بهداشتی ، شما را به سمت یک ماساژ در منزل ایمن هدایت خواهند کرد .

ماساژ در منزل توسط ماسور آقا و خانم به صورت مجزا با رعایت تمامی اصول و قوانین جاری در کشور انجام خواهد شد .

ماساژ تایلندی (قسمت دوم)
بیشتر بخوانید
هنر ماساژ ایران آموزش ماساژ

لطفا تقاضای خارج از عرف و قانون نداشته باشید که در اینصورت موسسه از اعزام ماسور معذور می باشد .

این نوشته منتشر شده در دانستنیها می باشد. جهت اضافه کردن به علاقمندی های مرورگر خود بر روی لینک صفحه کلیک نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×