آب درمانی همراه ماساژ

آب بسیار برای ماساژ لازم و ضروری است. در درون بدن ما آب برای پاک کردن سیستم لنفاوی و نیز پخش کردن آن بر روی سمومی که در طول ماساژ آزاد می‌شود حیاتی است. در خارج از بدن نیز آب در کامل کردن درمان ماساژ لازم و ضروری است. ۸۰ درصد بدن ما انسانها از آب تشکیل شده است. بدن ما برای عملکردهای مختلف به بیش از ۲ لیتر آب در روز نیاز دارد، از این رو نیز نوشیدن آب بعد از ماساژ ضروری و نیاز بدن است. از آنجایی که سیستم لنفاوی در طول ماساژ مواد سمی را جمع می کند، پس باید این مواد از بدن خارج شود.

آب-درمانی
آب-درمانی

نوشیدن یک لیوان بزرگ پر از آب بعد از ماساژ به درمان کبد و کلیه ها کمک می کند تا سموم و مواد زائد از بدن خارج شود. جرعه جرعه نوشیدن آب یعنی نوشیدن آب به طور آهسته درست بعد از ماساژ، به آرامش بیشتر ما کمک می کند هرچند که این نکته را باید در نظر داشت که از نوشیدن آب یخ باید جلوگیری شود زیرا آب سرد باعث شوک ناگهانی سیستم لنفاوی شده زیرا که بدن در معرض حرکات گرمی قرار گرفته بوده. شما می توانید از این آب درمانی بسیار ساده که در ادامه توضیح خواهیم داد قبل از شروع ماساژ استفاده کنید این آب درمانی شامل استفاده از آب داغ و آب سرد به طور متناوب می باشد که در این کار به ترمیم دوباره پوست سرعت دادن به کار پاکیزه کردن ماساژ از تحریک گردش خون به وجود می آید کمک می کنند. می توانید برای این کار از یک کمپرس یخ و یا یک حوله و یا پارچه که در آب سرد قرار گرفته و آب به آن خوب گرفته شده استفاده کنید و آن را روی اطراف ای که می خواهید ماساژ دهید قرار دهید. کمپرس یخ و یا پارچه را برای چند ثانیه روی مکانی که میخواهید ماساژ دهید نگه دارید و سپس در معرض آب گرم زیر دوش به مدت ۳ دقیقه قرار دهید این کار را تا ۵ بار تکرار کنید

آب-درمانی
آب-درمانی


زیبایی و حسن ماساژ حمام آب شور:
ماساژ استرس را از بین می‌ برد و باعث درخشان تر شدن پوست شما می شود. استرس های روزمره را به همراه تغذیه کردن بدن با نمک های مقوی دریا بیرون می کند شما برای این کار یک حمام گرم و دلنشین مخصوص به خود نیاز دارید این کار را می توانید یک یا دو بار در هفته تکرار کنید اگر از بیماری های پوستی نظیر سپوریازسیس رنج می برید و یا دچار مشکلات بی خوابی هستید حمام آب شور را جزو عادت های هفتگی خود اختصاص دهید.
استرس، رژیم غذایی، آسیب و بیماری، همه اینها می توانند اثر منفی روی بافت های بدن داشته باشد این مواد در آغاز نمی گذارند تا بدن راحت‌ تر از مواد معدنی موجود در نمک های استفاده کند. بنابراین باید مدتی حمام های متوالی را تجربه کنید تا اثر بهبودی را در خود احساس نمایید.

سنگ هیتر برای ماساژ سنگ داغ
بیشتر بخوانید
هنر ماساژ ایران آموزش ماساژ
این نوشته منتشر شده در مقالات علمی می باشد. جهت اضافه کردن به علاقمندی های مرورگر خود بر روی لینک صفحه کلیک نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×